На основу члана 23. и 24. Статута, донетог на седници скупштине Савеза пензионера Србије дана 29.06.2016. године, Савез пензионера Србије
објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
Назив наручиоца: Савез пензионера Србије
Адреса наручиоца: Светозара Марковића 32, Београд
Мејл адреса наручиоца: office@sapens.rs
Врста предмета: добра
Опис предмета: пакети солидарне помоћи за кориснике пензија
Процењена вредност набавке: 150.249.625,83 динара без ПДВ односно 180.299.551,00 динара са ПДВ
Критеријум за доделу уговора: Економски најповољнија понуда – најнижа цена
Технички опис добара који су предмет набавке:
За потребе доделе пакета солидарне помоћи корисницима пензија, а на основу Правилника о друштвеном стандарду (“Службени гласник РС“ број 3/23, 18/23, 115/23, 28/24 и 106/24), Наручилац набавља пакете следеће садржине:
Редни бр. | Назив добара |
1. | Со 1кг кухињска тузланска, ситна јодирана или одговарајућа – 2 комада |
2. | Шећер кристал 1кг Црвенка или одговарајући – 2 комада |
3. | Брашно Т500 1кг Danubius или одговарајуће – 2 комада |
4. | Пиринач кочански I класа 500г Интеркомерц Рача или одговарајући – 2 комада |
5. | Уље сунцокрет 1л Дијамант или одговарајуће |
6. | Тестенина Danubius макарона сечена – 400г или одговарајућа |
7. | Пилећа бистра супа 45г Centropak Meni – 2 ком или одговарајућа |
8. | Туњевина комади у уљу MARE – MARE 160г или одговарајућа |
9. | Сапун Беби Невена, плави, 78г или одговарајући |
10. | Зубна паста Kalladont plus 75г или одговарајућа |
11. | Детерџент Duel Selection 3кг или одговарајући |
Оквиран број пакета који се набавља је 72.000 комада.
Сваки пакет има исту садржину која је наведена у табели.
Понуђач је у обавези да обезбеди неопходну амбалажу као и паковање производа.
Понуђач је у обавези да одговарајућим паковањем одвоји хемијске производе, који чине садржину пакета солидарне помоћи, од прехрамбених производа.
Понуђач је у обавези да обезбеди превоз и истовар пакета до 186 локација на територији Републике Србије које су ближе описане у Списку општинских и градских организација – удружења пензионера, који чини саставни део овог јавног позива.
Рок за сукцесивну испоруку пакета до локација које је Наручилац одредио износи 24ч од дана издавања писаног захтева од стране наручиоца.
Укупан рок за комплетну испоруку пакета је 45 дана од дана издавања првог захтева.
У случају прекорачења предвиђеног рока испоруке, понуђач ће бити у обавези да за сваки дан закашњења плати наручиоцу на име уговорне казне износ од 50.000,00 динара.
Услови за учествовање:
У поступку набавке могу учествовати понуђачи који испуњавају следећи услов:
- да у претходне две (2) године пре објављивања јавног позива за подношење понуда није имао блокаде текућих рачуна отворених код пословних банака за обављање платног промета, што се доказује Потврдом НБС о броју дана блокаде;
Понуђач је дужан да уз понуду достави доказ којим испуњава захтевани услов, у супротном, понуда ће бити одбијена као неприхватљива.
Понуђач је дужан да уз понуду достави:
– изјаву или други одговарајући документ произвођача или овлашћеног дистрибутера да ће у уговореном року обезбедити испоруку уговорене количине добара који су предмет набавке или
– изјаву дату под пуном кривичном и материјалном одговорношћу да понуђену количину добара која су предмет набавке има на стању у тренутку подношења понуде. У том случају Наручилац задржава право да, пре закључења уговора, изврши увид у добра која понуђач поседује.
Понуђач је дужан да уз понуду достави тражене узорке добара које нуди. Уколико их не достави у предвиђеном року, његова понуда ће бити оцењена као неприхватљива.
Изабрани понуђач ће у тренутку потписивања уговора бити у обавези, да као средство финансијског обезбеђења за добро извршење уговорених обавеза достави меницу.
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде: Понуђач је обавезан да у понуди искаже јединичну цену сваког производа, цену амбалаже, паковања и превоза по једном пакету. Такође потребно је да искаже и укупну цену једног пакета као и укупну цену за оквирну количину од 72.000 пакета.
Све цене морају бити исказане са и без ПДВ.
Понуда, са комплетном пратећом документацијом и траженим узорцима добара се подноси непосредно (канцеларија ради радним даном од 09.00 -14.00 часова) или путем поште, у затвореној коверти или кутији, на адресу Наручиоца: Савез пензионера Србије, Светозара Марковића 32, Београд (у даљем тексту: адреса Наручиоца), до 27.05.2025. године, најкасније до 11:00 часова, са назнаком: „ПОНУДА ЗА НАБАВКУ: ПАКЕТИ СОЛИДАРНЕ ПОМОЋИ ЗА КОРИСНИКЕ ПЕНЗИЈА. На полеђини коверте односно кутије, мора бити назначен назив и адреса понуђача, телефон, e-mail адреса и контакт особа. Понуда мора бити затворена на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. Благовременим се сматрају понуде које су, примљене од стране Наручиоца у року одређеном у јавном позиву за подношење понуда. Ако је поднета неблаговремена понуда, наручилац ће је по окончању поступка отварања вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
Место, време и начин отварања понуда: Отварање понуда обавиће се јавно 27.05.2025. године у 11:30 часова у просторијама Савеза пензионера Србије у улици Светозара Марковића 32, Београд.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: У поступку отварања понуда, активно могу учествовати само овлашћени представници понуђача. Представници понуђача који присуствују отварању понуда, обавезни су да поднесу пуномоћја за учешће у поступку отварања понуда.
Додатне информације: Понуђач може у писаном облику тражити додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде, с тим да се комуникација у поступку набавке врши путем mail адресе: office@sapens.rs
Јавни позив за подношење понуда, списак општинских и градских организација – удружења пензионера са локацијама за испоруку пакета као и образац понуде понуђачи могу преузети на сајту Савеза пензионера Србије: www.sapens.rs
У Београду, 08.05.2025. године